A Class in Creativity
T3, E2: Lauren is opening up a second salon and hires her brother Chris to direct a commercial for her new business. Meanwhile, Albie gives his brother-in-law career advice when he insists Vito attend an etiquette class. Caroline seizes the opportunity to tag along on Vito’s adventure, but how will she react when the teacher shames all three of them?