A Cold Is Incurable
Сезон 1, серия 5: Just when Bo-ra thinks everyone has forgotten about her incident, her column is released and she is humiliated once again. Things get worse when she runs into Ju-wan, and out of all people, Su-hyeok witnesses yet another embarassing moment. Su-hyeok unexpectedly comforts her and Bo-ra musters up the courage just one last time.