Waco: The Aftermath A Common Enemy
S1, E2: Courtroom testimony grows heated. Gary and Angie discover some information during a stakeout at an Aryan Nation flophouse. Vernon and Lois return from their pilgrimage. Gary pleads with FBI brass to take the domestic terror threat seriously.