A Constant Throb
S3, E10: With Bullock campaigning away from camp, Alma finds herself targeted by Hearst's henchmen, and finds shelter with (of all people) Swearengen. Sent to the Gem with a missive from Hearst, Barrett is treated rudely by its proprietor, who turns to familiar methods to get the henchmen to reveal his boss' future plans.