A Couple of Bruised Ribs and a Cereal Box Ghost Detector
S3, E18: When George Sr. accidentally lands the school librarian, Ms. Hutchins (recurring guest star SARAH BAKER) in the hospital, the Cooper family must nurse her back to health. Also, Meemaw gives Georgie relationship advice.