A Cut Above
시즌 7, 에피소드 2: Chefs John Tesar and Terry Sargent step into the arena in the hopes of taking down Bobby Flay. Cutthroat Kitchen judges Jet Tila and Simon Majumdar see which chef is a cut above the rest.