A Daughter's Revolt
S4, E10: MaryAnn, a rule-breaking FLDS woman, reaches out to Jessica and Amanda about leaving the polygamous group. When MaryAnn's family receives word of her plan to escape, the girls must take action sooner than expected. After an emotional confrontation with her mother, MaryAnn refuses to leave until she says goodbye to her siblings in a dangerous polygamous town nearby.