Worst Cooks in America A Day at the Races
S19, E2: In honor of the Triple Crown, the celebrity recruits enter a race of their own to identify and put together flavors on a crostini. For the main dish challenge, the chefs teach the recruits how to make a fancy steak dinner worthy of any celebrity table.