A Daze of Wine and Roaches
Сезон 3, серия 19: Mac and Stella face diplomatic road blocks while investigating the murder of a member of a young girl's entourage of professional handlers who was killed during a French Revolution-themed fundraiser at the U.N. Carmen Argenziano ("Stargate SG-1") Guest Stars In A Recurring Role As Deputy Inspector Stanton Gerrard. (TV-14)