A Debt Collected
S2, E5: The del Toboscos fail to repay their debt, leading to an ambush by the 7 Rivers Gang. Meanwhile, Billy vows that he and the Regulators will take over Lincoln and clear out all the thugs. But, there's a new Sheriff.