A Decent Proposal
S1, E4: Movie night at home for Whitney (Whitney Cummings) and Alex (Chris D'Elia) ends up as a competition with each other to see who can be more romantic. Meanwhile, Lily (Zoe Lister-Jones) is on edge with anticipation that Neal (Maulik Pancholy) might propose at any minute causing Mark (Dan O'Brien) to embark on a mission to prove that women are more eager to tie the knot then men. Rhea Seehorn also stars.