A Diabolical Scheme
S1, E5: After Geralt's freak accident, Wein visits Marquess Antgadull, who denies the rebellion plot. Wein is attacked but not by Antgadull, and his man on the inside foils a separate plot. Pursued by Antgadull, Wein flees but has another ace up his sleeve.