시즌 1, 에피소드 6: Antonia's father accuses her of kidnapping her own son and is about to get her arrested, but Jon helps her escape. Alone and with all the city police behind her, Antonia seeks to hide in order to think of a rescue plan for her child. With the help of her memories, her mind, her old friends... and a costume, Antonia is about to take on the most important mission of her life.