A Distinctive Horn
S5, E8: The tension between Nancy and Esteban mounts as Pilar adds to the conflict. Nancy looks to Andy for help, just as hes focused on his relationship with Audra. Dean offers to help Silas and Doug get their dispensary back on track, but Celia sees an opportunity and steps in.