Сезон 4, серия 18: In 1999, a suburban mom, Marlene Bradford, lost her house after her husband died and, she was forced to live in her station wagon with her two daughters. Now, an environmental group finds Marlene's car -- with her decomposed body at the bottom of a lake. After her disappearance, her daughters were placed with separate families and lost touch.