A Doomed Tomorrow
S1, E6: Kasane and company wake to a shocking reality and strange encounters. Kasane learns about the void in the sky and a way to stop it. Yuito and Kasane clash after she finds out what is behind Karen's revolt. Kasane heads to Seiran with other OSF members.