A Dream of Flying
S1, E2: Modern day. Following a crippling accident, Anna, a former teen horse riding prodigy, and her family visit a camping ground where Jess is working for the summer. Initially the two clash but eventually Jess and Anna become friends after Jess inspires her by showing that regardless of any situation, the future is always hopeful.