A Ewing is a Ewing
S6, E16: The race for profits between J.R. and Bobby Ewing continues in the aftermath of the court's ruling on Jock's will. Miss Ellie escapes from the tension at Southfork with a trip to Galveston where she runs into an irate Clayton, still smoldering from J.R.'s use of Sue Ellen to get his excess crude refined at his refinery. Bobby discovers energy commission member George Hicks has ties with J.R., and Holly Harwood gets to know the real J.R. as they both use threats to establish a new working relationship with each other.