A Facelift and a Little Lipo
S1, E4: Actress and television host Melissa Rivers enlists Jeff to transform her bathroom into a luxury space, but she also wants to stay on a strict budget, which may not be possible given her expensive taste. Meanwhile, Fortune's exterior renovation comes to a close, as demolition begins on Anthony’s front yard. However, Anthony's project comes to a quick halt when landscapers damage a sprinkler line.