A Fair Wind Part 2
S1, E4: The task of the Wolfpack is to fall into the hands of the Americans. After Steve, Bes, Shaman, Ronin and Lavender agreed to play the role of shell agents, the authorities sent them to Bulgaria to the paragliding camp. But will it work?