The Way Down: God, Greed, and the Cult of Gwen Shamblin A Family Affair
S1, E2: In 2018, Gwen marries struggling actor and aspiring country singer Joe Lara, raising questions about the odd couple's checkered past; with close ties to Remnant, Joe's legal team helps wage a bitter custody battle for his young daughter.