A Family Slain
S1, E1: On 7th August 1985, local police entered a secluded farmhouse to find five dead bodies: a young mother Sheila Caffell, her twin sons, and her parents. Police initially suspect a murder-suicide has taken place. But then the behavior of the surviving son, Jeremy, starts to raise eyebrows. This compelling true crime documentary looks at the initial investigation at White House Farm.