A Family to Fear
S1, E4: 59-yr-old Susan Greene and 62-yr-old Dennis Goins get a new lease on love later in life. After they tie the knot, the couple must face each other's dark side, and worse, family members. Then a gruesome weekend-long crime spree tears the family apart.