A Farm is Born
S1, E1: The long-awaited spinoff of the legendary The Incredible Dr. Pol franchise has finally hatched! Spearheaded by Dr. Pol and his son Charles, the Pol family’s three generations are all joining forces to grow their animal loving empire and take on an ambitious new project: transforming 350-acres of undeveloped land into a fully functional family farm!