A Fatal Confession
Сезон 1, серия 1: In 1993, 16-year-old Daniel Villegas confessed to killing two teenagers in El Paso, Texas. He was sentenced to life in prison. But what if it was all a lie? What if Daniel was forced to confess to a shooting he knew nothing about?