A Fateful Arrival in Tokyo
Сезон 1, серия 1: Hiiragi Kyoichiro has left his home in Momoki Village to attend Imperial University in Tokyo. But as he excitedly makes his way into the city, he suddenly realizes he's gotten a bit smaller...