A Field Trip With Everyone
S1, E6: The subject of today's happiness training is "Good Luck Orienteering!" Lead by the assistant Timothy, Hanako and her friends arrive at a mountain near school. While experiencing typical levels of misfortune, the girls have a picnic, and Hibari realizes the true meaning of the happiness training.