A Foot Like a Fist
S1, E6: Dr. Schaeffer meets Carly, who may have one of the world's rarest foot conditions, and Dr. Vincent's new patient has feet so deformed that her toes nearly touch her heels. Dr. Haller is shocked to learn Michael is secretly operating on himself.