A Free Agent
S2, E15: Sydney must make a life-defining decision regarding her future with the agency, while Sloane re-emerges and continues his obsessive quest to piece together the mysterious Rambaldi artifacts. He attempts this with the reluctant aid of a kidnapped scientist (Christian Slater). Meanwhile, Dixon's marriage is put to the test after he tells his wife the truth about his occupation, and Sydney's graduate school graduation is bittersweet.