A Funny Thing Happened on the Way to the Forum
Сезон 3, серия 11: When Will is invited to a basketball game with a pregnant sportswriter, Danny Mitchell (VANESSA WILLIAMS), he becomes trapped with her in a crowded parking lot as she goes into labor.