A Game Between Two Worlds
S1, E3: When the president is attacked by a man under the influence of a powerful synthetic drug called Angel Scale, Klaus and K.K. travel to the alterworld to challenge a Beyondian big wheel to a game of Prosfair in order to uncover the source of the drug.