S3, E14: Against Murtaugh’s advice, Cole reaches out to Tom Barnes to help with a case that hits close to home, putting Murtaugh and Cole’s partnership to the test. Meanwhile, Trish prepares to announce her campaign for District Attorney. Mykelti Williamson returns as Barnes.