A Gentleman
S1, E5: "That’s why I'm going to take all of Furin... and you for myself!" declares Shishitoren's leader, Choji Tomiyama, as he makes his way onto Furin High School grounds. Finally, it's a one-on-one showdown between Bofurin and Shishitoren!