A Germ of a Story
시즌 1, 에피소드 13: When Sabrina points out to Jimmy just how many germs are lurking around his house, the Chance family becomes obsessed with cleanliness. Finding it impossible to keep Maw Maw clean, they move her to the backyard greenhouse, but after watching some old family movies, they discover a surprising secret that has kept them healthy all these years.