S1, E7: When an acerbic female stand-up comic reports she was sexually assaulted at her friend’s party, the DA decides her highly questionable past, and reputation obfuscates a conviction and drops all charges against the suspect. Enraged, the comedian uses her platform to try the case in the court of public opinion.