A Good Man Goes to War
S6, E7: The Doctor needs an army by his side. As he calls in all his debts across the cosmos, his enemies use his closest friends to trap him. Today will mark the Battle of Demons Run. Both sides will make their sacrifices - and River Song has something to tell the Doctor...