A Good Time in Central Africa
S8, E9: When Berta takes a couple of days off, Charlie falls for her replacement (guest star TONITA CASTRO). Meanwhile, Alan believes he's being stalked by Lyndsey's ex-husband. Courtney Thorne-Smith returns as Alan's former girlfriend, Lyndsey and Judd Nelson returns as her ex-husband.