A Habit of Chasing What Moves
S1, E4: Formalhaut has been assigned to assist Mira in the mission to subdue the magical girls. It's likely that this is also a form of surveillance from the evil king, who has heard rumors that Mira, the evil strategist, is inexplicably infatuated with a magical girl.