S1, E6: Caleb and Moriah reach a huge milestone, while Ben and Annie fail at their homework to switch roles in the bedroom. Erica and Thomas discover new ways to achieve orgasm, and Alanna finds her voice in the bedroom -- inspiring Adam to ask a big question.