시즌 3, 에피소드 11: Saracen (Zach Gilford) continues to struggle caring for his grandmother as her mental health rapidly deteriorates. Lyla (Minka Kelly) is still reeling after discovering her father gambled away her college fund when she learns that she has been accepted to the college of her dreams. Despite a well-played game on Friday night, tensions between J.D. (guest star Jeremy Sumpter) and Joe (guest star D.W. Moffett) reach a boiling point. Kyle Chandler, Connie Britton, Taylor Kitsch, Adrienne Palicki and Jesse Plemons also star.