Сезон 1, серия 5: When a bubbly new family moves next door, Peter gets annoyed. Lois becomes fast friends with Debbie, Meg tries to pick up on son Kyle and Peter is forced to invite Joe to play on his company baseball team. But when Joe shows up to the game in a wheelchair and wins the crowd's hearts with his slick maneuvers and winning plays, Peter decides he wants to be a hero too.