A Home to Return to
S1, E5: When Sana and Zoroku are loaded onto a cargo ship, the one who appears to rescue them is Cabinet Information Research Office agents Ichijo Shizuku and Yamada Noriko. As they all plan their escape, Minnie C stand before them once again. As she attacks with the invisible arms that she can control freely, Ichijo links with Yamada to unleash various abilities of her own. As this battle between Dreams of Alice rages on, Sana tells Zoroku what she truly wishes for.