Cedar Cove A House Divided
S1, E2: When developer Warren Saget decides to tear down the town’s iconic lighthouse, Judge Olivia Lockhart finds her hands tied with no legal way to stop him. As tensions heat up, Olivia knows she must find a way to save the landmark before the trouble in town boils over.