A House Divided
Сезон 2, серия 8: Despite enjoying more time with Maurice, Carlotta’s family still remains her number one priority and she’ll let nothing stop her from protecting them. Things don’t go quite as planned during an interview that Midtown arranges for the label’s artists to promote the upcoming showcase, with radio hosts Headkrack and Da Brat. Meanwhile, Elliot is eager to take his relationship with Cotton to the next level; Jahil realizes he and Brody have a lot more in common than expected; and the love triangle drama between Noah, Alex and Star intensifies.