A House is Not a Home
S5, E22: After spending a night of reckless behavior with Logan, Rory is rescued by her mother. But Lorelai is shocked to hear her daughter's plans for the future. Lorelai first asks Richard and Emily for help but soon realizes that Luke is the only person she can trust.