A Huge Orange Problem
S1, E28: While Chris and Martin are off searching for the endangered orangutan in the deep forests of Borneo, back at the Tortuga HQ, Aviva, Koki, and Jimmy come down with an itchy rash. The only problem is they don't have a first aid kit, but the Kratts learn that by using orangutan ingenuity, they can quickly cure the team's itch.