A Hundred Against Two
JoJo's Bizarre Adventure Серия 21: Inside a shadowy St. Moritz hotel, danger leaves Joseph and Lisa Lisa no time to mourn as they follow a bloody trail to Wamuu and Kars. Luckily, Lisa Lisa manages to strike a deal - but, of course, with one condition.