A Hundred CCs of Handsome
S4, E18: When Abishola learns that Bob talked Chukwuemeka into proposing to Kemi, she takes it upon herself to try to fix the situation. Also, Kofo permanently alters his relationship with Goodwin when he considers signing a lease in Olu and Tunde’s apartment building.