A-Hunting We Will Go - June 18, 1976
S3, E18: Sam Beckett (Scott Bakula) leaps into the body of bounty hunter Gordon O’Reilly who has prisoner (Diane Frost) in his custody, wrongly accused of embezzling a million dollars.