A Killer Hand
S1, E6: Steven Willis is a 17-year old kid working in a mechanic's shop when a horrific murder rocks his family. Haunted by survivor's guilt, Steven embarks on a years-long journey to bring the killer to justice, but can he succeed before someone else dies?